Tack kort från Sirikitt




HEJ MEJAN!!!

Det är helt otroligt vad tiden har gått och jag ber verkligen om ursäkt att detta mail kommer så sent!

Jag skulle vilja säga ett STORT TACK för den fantastiska bröllopsklänningen som du ordnade till mig! Jag är så otroligt nöjd - den satt perfekt och jag kände mig som en riktig princessa i den!! Du hade otroligt tålamod med alla mina funderingar och jag är glad att du rådde mig att sy upp en helt ny klänning än att sy om den ursprungliga klänningen som jag initialt hade med mig till dig. Den här klänningen blev precis som jag ville och finare än jag någonsin drömt om! Fick så otroligt mycket komplimanger av alla för klänningen - du är sååå duktig!!!

Jag lovade att jag skulle maila dig en bild på oss...det tog väldigt lång tid för oss att samla ihop bilderna men här kommer äntligen några stycken. Bröllopet ägde rum i Ulriksdals Slottskapell och på Stallmästaregården - vi hade en helt fantastisk bröllopsdag!

Tack än en gång och lycka till med alla fina klänningar för i år. Du har säkert fullt upp!

Hälsn Sirikitt Fernandes Bergendal (gifte mig 7:e augusti 2010).

Modell brudklänning egen design.

Kommentarer