Tack kort från Kristina




Hej Mejan

Jag bifogar några bilder från vårt bröllop den 10/10 -09. Din födelsedag om jag minns rätt. Grattis i efterskott. Bättre sent än aldrig.
Klänningen var fantastisk och precis som jag ville ha den. Tack vare dig. :-) Hade inte du hjälp mig med tyg och färgval hade det nog aldrig gått.
Skorna blev också bra men eftersom vi var utomhus på ganska ojämn mark så bestämde jag i sista stund för att ha andra skor på mig under vigseln och så bytte jag när vi kom in. :-)
Vi gifte oss i Nynäshamn och solen sken underbart, det var vindstilla och havet låg spegelblankt. Hösten sista soliga dag tror jag det var. Så bättre kunde det inte ha blivit.
På kvällen rockade vi loss med vårt band och jag dansade hela natten. Klänningen gjorde det den skulle och jag stortrivdes i den. Den hänger framme nu så att jag kan se den varje dag.
Vi bor i Handen och vår annons var med i "Mitt i Haninge" den 8/12-09.
Än en gång TACK för all hjälp.

M.v.h.
Kristina Nordström (Lindberg)
Handen

Modell brudklänning egen design

Kommentarer

Populära inlägg