Hej!
Tack för dän vackra klänningen till min stora dag. Skickar med några kort från bröllopet. Vi hade 27 grader och sol, vilket gorde våran dag värm och fin. Vi vigdes i St.Klara Kyrka, Stockholm, 11.06.2011.
Hoppas du får en trevlig och fin sommar!
Med hälsningar från
Cecilie
Modell brudklänning MS1303





Kommentarer
Skicka en kommentar