Tack kort från Cecilie





Hej!

Tack för dän vackra klänningen till min stora dag. Skickar med några kort från bröllopet. Vi hade 27 grader och sol, vilket gorde våran dag värm och fin. Vi vigdes i St.Klara Kyrka, Stockholm, 11.06.2011.

Hoppas du får en trevlig och fin sommar!

Med hälsningar från

Cecilie

Modell brudklänning MS1303

Kommentarer