Hej!
Tusen tack för klänningarna! Jag fick så otroligt mycket beröm, och jag kände mig som en prinsessa :)
Här kommer några bilder på dem! Fler finns på min blogg: www.bodybybeijer.blogg.se
Vänligen
Emelie Beijer
Modell brudklänning och näbbklänning kate hudson





Kommentarer
Skicka en kommentar