Annie´s weddingdress










Hej Mejan! 

Hoppas att du mår bra 🙂 

Jag och min numera man(!) har precis kommit hem från vår bröllopsresa på Korfu. Vi har fått några bilder från bröllopsfotografen och jag tänkte att du kanske skulle vilja kika eller lägga ut på sociala medier. Du får gärna skriva fotografens byline för då blir hon fglad 🙂 

Fotograf: Sofie Enander (instagram: @fotografsofieenander)
Blommor: @lillablomstershopenyttermo
Hår: @samsarafalun
Makeup: @deliajung

Ett stort stort tack till dig och ditt team som gjorde min fantastiska brudklänning så otroligt fin! Det var flera som frågade vart jag hade gjort den och många tyckte att det var den finaste brudklänningen de sett, så ett enormt tack till dig! ❤️ 

/Annie 
Customers own design
#matildasfest #brudklänning #designaegenbrudklänning #bröllop


 

Kommentarer

Populära inlägg