Vaning Izettle användare!!!

Har har haft Izettle sedan många år. Skapade ett nytt konto 2015 då jag behövde uppdatera min kortläsare. Tydligen så var deras pris på transaktionsavgiften 2,75% då jag skapade detta. Tänkte inte mer på det. Tills jag nu gick in på deras hemsidan då jag tyckte senaste räkningen vart lite väl högt. 
Ser att dem har sänkt sin avgift till 1,85% vilket jag inte hade någon aning om alls. 

Ringer kundtjänsten. Killen på kundtjänsten säger att jag måste själv gå in och ändra detta om man vill ha den lägre avgiften. Jag kan ju faktiskt ha någon anledning att vilja ha den högre avgiften. Vilken anledning skulle det vara att man som företagare vill betala mer för något som jag kan få spara på. Detta är bara en dålig ursäkt. 

Nu drar jag vidare och försöker med Sumup istället. Inte sponsrad alls. 

Kommentarer

Populära inlägg