Sofie´s weddingdress

Hej Mei-Chin,

Nu, ca 2 månader efter vårt bröllop har vi fått bilderna från dagen. Jag vill därför passa på att tacka dig för allt ditt jobb med min klänning. Jag hade inte kunnat vara mer nöjd med resultatet. När dagen kom satt den perfekt med snörningen helt åtdragen, men det var så skönt att veta att den skulle passa även om jag lagt på mig mer vikt. Under dagen fick jag många komplimanger för hur speciell klänningen var. En blivande brud som var gäst frågade dessutom om hårsmycket jag hade (som jag köpte av dig på bröllopsmässan Bröllopsfeber 2017 - vilket också var då jag "upptäckte dig"), när hon sedan gifte sig en månad senare visade hon glatt upp ett eget hårsmycke som hon köpt av dig. Med andra ord är det med glädje både jag och min umgängeskrets rekomenderar din butik till alla framtida brudar!

Jag bifogar en bild på mig från strax innan vigseln i full mundering.

MVH
Sofie Ahlberg

Customers own design
#matildasfest #brudklänning #bröllop #designaegenbrudklänning

Kommentarer

Populära inlägg