Nedy´s weddingdress


Matildas Fest & Mejan.
Tack Mejan för den fantastiska brudklänningen som du skräddarsydde enligt mina önskemål!
Jag kände mig så vacker i den och alla som sett mig i klänningen sa detsamma. Min egen bild av klänningen som jag hade i huvudet när jag kom till dig blev verklige när du skapade den till en riktig klänning, ingen annan klänning kunde få mig mer nöjd. TACK!

Kram från Nedy
Nedy & Jesús
3.9.2016

Fina vänner och familj. Stort tack för all kärlek och uppvaktning i samband mmed vårt bröllop och tack för att ni gjorde vårt bröllop till ett minne för livet.

Jessica & Henrik

Äntligen gifta!

Vår fina dag hade aldrig blivit så perfekt utan er hjälp och otroligt fina service.
Stort TACK.

Kram från brudparet
Emily & Marcus Lindberg

Customer own design
#matildasfest #brudklänning #bröllop #designaegenbrudklänning



Kommentarer

Populära inlägg