www.mejanshandarbeten.se

Hej
Jag har tidigare ägt en garnbutik som heter Mejans Handarbeten. Nov 2015 sålde jag företaget och valde att avsluta mitt domän namn www.mejanshandarbeten.se då jag visste att jag inte längre kommer att jobba med det företaget. Någon köpte den i Tyskland och startade sko försäljning. Jag har sedan efter det fått massor med samtal av kunder som har blivit lurade på pengar när dem har beställt via det företaget.

Jag är ledsen att ni har blivit lurade. Men det har inget med mig att göra. Jag har ringt polisen och försökt polisanmäla detta men dem säger att jag inte är den som har blivit lurad och att dem inte kan göra något. Jag har även försökt och kontakta .se för att se om dem kan stänga ner det företaget vilket dem inte kan göra.

Det jag kan säga är att polisanmäl att ni har blivit lurade till polisen. Jag hoppas att ni kan lösa det på något sätt och önskar er lycka till.

Vänliga hälsningar
Mejan Bergström

Kommentarer

Populära inlägg