Tack kort från Lina






Hej Mejan!

Här kommer några bilder från vårt bröllop som var den 12 maj, och klänningen, precis som du bad mig om! Jag hoppas de funkar, klänningen blev så väldigt ljus på bilderna eftersom det trots allt blev så fint väder den dagen!
Säg till om du inte tycker att klänningen visas på ett bra sätt, så ska jag försöka leta rätt på någon bild från gästerna, kanske syns den bättre då!
Tack för all hjälp med klänningen, superbra service hela tiden och underbar klänning! Fick massor med komplimanger för klänningen hela kvällen! Jag är jätteglad över att jag tog snörningen i ryggen samt underkjol. Snörningen gjorde att jag kände mig extra fin, och underkjolen gjorde det faktiskt mycket enklare att röra sig, eftersom kjolen inte låg så klistrad längs benen.
Jag har redan rekommenderat dig till blivande brudar! Jag är jättenöjd med att ha beställt klänningen från dig.
Lycka till, och tack återigen för all hjälp!
Bästa hälsningar
Lina Pellas (fd Johansson)

Modell brudklänning LB1774

Kommentarer

Populära inlägg